Esküvőszervezési tippek: Íme néhány must have tipp az álomesküvőd megszervezéséhez

Főoldal > Must have tippek az álomesküvőd megszervezéséhez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Must have tippek az álomesküvőd megszervezéséhez


2020/05/13
RT

Sok-sok évig tervezgetjük magunkban, álmodozunk róla, majd mire eljön az idő, szinte tűpontos képünk van arról, milyen is a mi álomesküvőnk. Az alábbi tippek abban segítenek, hogy az álom valósággá váljon!

Esküvőszervezési tippek

Döntsd el, mi a fontos

Mindig azt tisztázd először, mi a legfontosabb számodra. Ragaszkodsz egy helyszínhez, de nincsenek kőbe vésett elvárásaid az időponttal kapcsolatban, vagy éppen fordítva? Nos, elsőként ezzel, a számodra legfontosabb részlettel foglalkozz, hogy minden mást eszerint tervezz. 

 



Légy tisztában a meghívottak számával

Szorosan összefügg a felső ponttal, ezzel összefüggésben érdemes azt kezelni. Hiába szerettél bele egy helyszínbe, ha az kisebb esküvők számára ideális, mint a tiétek, de egyszerűen nem tudsz lefaragni a meghívottak számából. Legyen hát egy listád erről, számolj a +1 főkkel is. Előfordulhat, hogy a meghívottak közül nem teszi mindenki tiszteletét, de az még mindig jobb, mintha kevesebbre saccoltok, és többen lesznek az esküvőn.

 

Válaszd ki az időpontot és helyszínt

Ha az első pontnak megfelelően se a helyszín, se az időpont nem eldöntött, akkor a vendégek listáját követően ezzel kell foglalkoznotok. Érdemes többfelé is nézelődni, hiszen előfordulhat, hogy nem akartatok a lakóhelyetektől túl messzire menni, de ha néhány kilométerrel odébb rálelnétek az álomhelyszínre, megéri áldozatot hozni érte, nem igaz?

 

Készülj előre az időjárással kapcsolatban

Nyilván ezesetben semmit sem szabad biztosra venni, de nagyjából azért oda kell figyelnetek az adott évszak jellegzetességeire. Ha nyári esküvőt terveztek, akkor se feledkezzetek meg a fedett terekről. Tavak környékén a nyári időszakban ízeltlábú vendégek keseríthetik meg a vendégek kényelmét, míg télen a helyszín megközelítésével lehet gond, ha túl nagy a hó. Gondoljátok át ezeket a szempontokat!

 

Oszd be jól a keretet

Nagyon fontos, hogy tisztában légy vele, mennyit költhetsz, és azokat a dolgokat is vedd számításba, amikhez ragaszkodtok. Ha például megtaláltad álmaid menyasszonyi ruháját, de az elveszi a keret nagy részét, nyilvánvalóan döntést kell hoznotok. Egy átlagos esküvő költségeit érdemes az alábbiak szerint elosztani:

  • 48 – 50% a lakodalomra
  • 8 – 10% a ruhára
  • 8 – 10% a szolgáltatásokra, programokra vagy zenére
  • 10 – 12% a fényképre és videóra
  • 2 – 3% a meghívókra
  • 8 – 10% az egyebekre (például ajándékok)

 

Így marad körülbelül 5-10%-otok, ami egy vészhelyzeti tartalák, így ha beütne a krach, akkor is van mihez nyúlnotok.

 

Gondoskodj róla, hogy a vendégek jól érezzék magukat

Jó előre gondold át az ültetési rendet, ha sok a gyermek a családban, érdemes számukra animációról gondoskodni, és keresni valakit, aki leköti őket a lagzi alatt. Tájékoztasd a vendégeket, hogy a helyszínen biztosítotok-e szállást, vagy arról maguknak kell gondoskodniuk, és így tovább. A lényeg az, hogy igyekezz minél több szempontot átgondolni és ügyelni arra, hogy a vendégek is gondtalanul ünnepelhessenek veletek.




Dekoráció Esküvő Étel-ital Privát rendezvény Rendezvény Rendezvényszervezés



Legfrissebb cikkek


A legjobb csapatépítő programok, amiket mindenki imádni fog (2. rész)
Kétrészes útmutatónk folytatódik! Ezúttal még több szuper csapatépítő játékot hoztunk el nektek, amikkel tényleg érdemes tenni egy próbát!
A legjobb csapatépítő programok, amiket mindenki imádni fog (1. rész)
Csapatmunka, összetartás, a kollégák közti összhang, végül pedig közös sikerek. Ezekben a dolgokban biztosan segít egy jó csapatépítő program, de ennél valójában többen is. Ahhoz persze, hogy az egész sikeresen alakuljon, meg kell találnod a megfelelő programokat is. Két részes útmutatónkban elhoztuk neked a legjobb csapatépítő játékokat, amiket tényleg érdemes kipróbálni!
Gyorstippek, amik megmentenek tőle, hogy a rendezvényed kudarcba fulladjon
Bár elsőre talán azt gondolhatod, hogy egy üzleti rendezvényt könnyedén és problémamentesen megszervezel, tapasztalat nélkül könnyedén káoszba fulladhat az egész. Ahelyett, hogy őrülten igyekeznél összehozni egy jó üzleti eseményt, fogadd meg ezeket a gyorstippeket, segítenek megmenteni a kudarctól.
Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!