Azt mondanánk, hogy az általános konszenzus szerint egy évre előre elég idő a szokásos, helyi esküvő megtervezéséhez. Ez az időkeret bőséges lehetőséget biztosít a pároknak a helyszín lefoglalására, a szükséges eladók felvételére, találni egy esküvői ruhát, és így tovább.
A párok 34%-a az esküvői fogadást választja az esküvő napjának legfontosabb részeként. Ez a legnagyobb kiadás egy házaspár költségvetésében, és valószínűleg az első szállító, akit lefoglalnak. A párok továbbra is a minőséget választják a mennyiség helyett, amikor vendégeikről és helyszíni költésükről van szó.
A pénzről szóló beszélgetések mindig nehezek. De anélkül, hogy tudnád, mire kell költeni, el sem kezdheted a tervezést. Beszéld meg pároddal, hogy mennyit engedhettek meg magatoknak, és ha a szülők felajánlották, hogy hozzájárulnak, szerezz be egy reális összeget tőlük.
Lehet, hogy mindig is tavaszi esküvőről álmodoztál, vagy az évfordulón dönthettél úgy, hogy összeházasodsz vagy a választott nap olyan praktikus lehet, mintha a következő hat hónapon belül házasodnánk. Akárhogy is, érdemes megbeszélni a családdal az esetleges konfliktusokat, mielőtt kőbe vésnénk. Ne feledd, mivel a nyári és a kora őszi hónapok a legnépszerűbbek az esküvők esetében, előre kell tervezni a legjobb helyszínek kiválasztását – vagy rugalmasnak kell lennie a pontos dátumot illetően.
Természetesen szívesen meghívnál minden barátot, unokatestvért és munkatársat, hogy lássák, hogyan kötitek össze az életeteket, de ez valószínűleg nem reális. Beszéld meg pároddal és a közvetlen családdal, hogy kit szeretnének meghívni, és állítsd össze az előzetes vendégszámot.
Sok helyet egy évre vagy többre előre lefoglalnak, így már korán döntsd el, hogy milyen környezetet szeretnél. A vendéglista mérete segít szűkíteni azt.
A legtöbb pár még soha nem rendezett olyan nagy, fontos és bonyolult bulit, mint egy esküvő. Itt jön a képbe a teljes körű szolgáltatást nyújtó esküvőszervező. A legtöbb menyasszony, aki kezdetben saját esküvőjét tervezi, rájön, hogy ez teljes munkaidős munka is lehet.
Döntsd el a színsémát a helyszín meglévő dekorációjának figyelembevételével, és válassz két fő színt, amelyeket szeretsz. Ha még nem indítottál el egy esküvői Pinterest albumot, itt az ideje. Gyűjtsd össze azokat a képeket, amelyek működnek a helyszínnel, és illenek is az elképzelésedhez – majd szűkítsd le őket visszatérő témákra és ötletekre. Hagyományos hangulat, túlzott romantikus hangulat vagy modern minimalizmus felé hajlotok? Ha egy stílust választasz, a virágok, a torta vagy a ruha kiválasztása sokkal könnyebb lesz, és az esemény összetartó lesz.
2024/07/27 - NA
2024/03/14 - ZH
2022/12/12 - ZH
1970/01/01 - ZH
1970/01/01 - ZH
1970/01/01 - ZH
1970/01/01 - ZH
1970/01/01 - ZH
Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.
Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót? Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.
Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt! Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!
Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!
Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!