Mutatjuk, hogy dobd fel a céges karácsonyi bulikat- ötletek a céges karácsonyi bulikhoz

Főoldal > Utálja a csapat a céges karácsonyi bulit? Mutatjuk, hogy dobd fel, hogy mindenki szeresse!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Utálja a csapat a céges karácsonyi bulit? Mutatjuk, hogy dobd fel, hogy mindenki szeresse!


2023/12/15
VN, NA

Volt már egy rossz irodai ünnepi partiban? Igazából minden karácsonyi parti, ha nem is borzalmasra, de legalábbis nagyon unalmasra sikerül, amit a legkülönfélébb indokkal szeretnének lemondani a kollégák is? Te azonban nagyon töröd a fejed, hogy hogyan lehetne ezen javítani? A jó hír az, hogy nincs szüksége hatalmas költségvetésre, hosszú rendezvénytervezési idővonalra vagy pazar rendezvényre ahhoz, hogy csapat jobban érezze magát, csak néhány apróságra kell figyelni, és kicsit jobban elővenni a kreativitást. Mutatjuk hogyan!

karácsonyi buli feldobása

Fontos a mikor és hol

A buli péntek estére való beütemezése egészen más elvárásokat támaszt, mint egy kedd délután. Ne buzdítsd az embereket arra, hogy a hétköznapokon későn bulizzanak, majd másnap reggel 8-ra várd őket csillogó szemmel és persze munkával. Ha munkaidőben tartja rendezvényét, ügyeljen arra, hogy csapata munkaterhelése is igazodjon. Senki sem akar 8 óra munkát belezsúfolni egy 4 órás napba, mert az egész délutánjuk le van zárva egy ünnepi buli miatt. A hol még fontosabb! Senki, de tényleg senkin nem szeret az irodában bulizni. Gondolj csak bele, te ki tudnád egy olyan helyen kapcsolni magad, ahol egész nap feszengsz és idegeskedsz? Akkor hol legyen? A Memoriae tökéletes üzleti étterem Kaposvár belvárosában!

Ne spóroljon a dekoráción

Tedd ki magad a dekorációval, hogy a megfelelő hangulatot megadd, és igazán különlegessé tedd az eseményt. Kapcsold ki az erős fénycsöveket, helyette hozz be izzó elektromos kandallókat és elemmel működő gyertyákat. Csak ügyeljen arra, hogy a díszítések ne dőljenek túl erősen egy adott vallás felé, hogy mindenki jól érezze magát. És ne felejtsd el a zenét! A megfelelő dallamok sok életet adhatnak rendezvényének.



 

Maradjanak az italok az After Partyra

Szervezz mézeskalács-díszítő versenyt, vagy vegyetek részt egy főzőtanfolyamon a fő eseményhez, majd tervezz ünnepi vacsorát vagy különleges ételeket és italokat a munkaidő után. Így azok is részt vehetnek az ünnepségen, akiknek haza kell jutniuk a gyerekeikhez, vagy akik egyszerűen nem akarnak inni. Ötletek a fő eseményhez:

  • Ünnepi filmnap
  • Mézeskalács házikó díszítő verseny
  • Bowlingozás
  • Korcsolyázás
  • Önkénteskedés egy helyi jótékonysági szervezetnél
  • Ajándékcsere
  • Közös süti sütés

 

Mondj személyes köszönetet

A különleges ételek és italok finomak, de az ünnepek igazi meleg hangulata a hála és az elismerés formájában jelentkezik. A buli mellett ügyelj arra is, hogy csapata minden tagja személyes köszönetet kapjon a cégvezetőktől, akár közvetlenül a vezérigazgatótól, akár egy osztályvezetőtől/közvetlen vezetőtől. Költségkeretétől függően ez lehet ajándékkártya, készpénzes bónusz, apró, személyre szabott ajándék, vagy egyszerűen egy egyszerű képeslap is. Figyelj oda, hogy arányos legyen, senki se irigykedjen a másikra!

 

Ne erőltesd

Annyi idő és erőfeszítés után, amit a fantasztikus ünnepi parti megtervezésére fordítottál, könnyen személyeskedhetsz, ha valaki úgy dönt, hogy nem vesz részt. Ne kényszerítsd az embereket, hogy jöjjenek, és ne éreztesd velük a dühödet sem. Vannak, akiknek előzetes kötelezettségeik vannak, nem tudnak bébiszittert szerezni, vagy egyszerűen nem buliznak. Rendben van! Ha nemmel válaszolnak, egyszerűen csak kellemes ünnepeket kívánjanak nekik egy kis ajándékkal és a személyre szabott köszönőlevéllel az asztalukon.
 




Csapatéíptő tréning Rendezvényszervezés



Legfrissebb cikkek


5+1 ok, amiért megéri hotelben tartanod az esküvőd!
Az esküvő szervezése során számos fontos döntést kell meghoznunk, és az egyik legfontosabb kérdés, hogy hol rendezzük meg az ünnepséget. Egyre népszerűbb lehetőség a hotelben tartott esküvő, és számos előnye van ennek a döntésnek. 
3 csapatépítő játék, ami tökéletes a csapat összerázására
Úgy érzitek itt az ideje, a koronavírus okozta fennforgás után végre helyre rántani a rendet, és egy csapatépítő tréning keretén belül összekovácsolni a csapatot, megteremteni a megfelelő közös munkavégzéshez szükséges harmóniát? Íme 3 nagyon jó feladat ötlet ehhez!
5 rendezvénytípus, amikor a kevesebb több
A legtöbbször, ha azt halljuk „rendezvény”, akkor egy nagyobb szabású, sok résztvevős esemény jut az eszünkbe. Pedig számos olyan alkalom is van, amikor ugyancsak rendezvényről beszélünk, a meghívottak száma azonban nem éri el a húszat sem. Most mutatok öt olyan rendezvényt, amit kis létszámmal érdemes szervezni!
Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!