Így vonzz be fiatalokat az éttermedbe: az új vendégek vonzása rendkívül fontos minden étterem számára. A fiatalabb generációk igényeihez igazodó éttermi marketingstratégiákat pedig létfontosságúak.

Főoldal > 5 marketing tipp, a fiatalabb generáció bevonzásához az éttermedbe

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 marketing tipp, a fiatalabb generáció bevonzásához az éttermedbe


2023/04/29
NA

Míg a vendéglősök tisztában vannak a millenniumiakkal, a jelenleg 11 és 27 éves kor közötti Z generáció egy másik ugyanolyan fontos demográfiai csoport, amelyre figyelni kell. Várhatóan a Gen Z átveszi az ezredfordulósok feletti uralmat, mivel technológiailag fejlettebbek és kiugróbbak lesznek. A fiatalabb vendégek eltérő elvárásokat támasztanak az élelmiszeriparral szemben. Gyorsabb kiszolgálást és zsebbarát árakat keresnek. A Z generációs fiatalok átvételével éttermi marketingkampányokat kell folytatni, amelyeket kifejezetten az ő vonzásukra terveztek. Ez a cikk segítséget nyújt neked egy olyan éttermi marketingterv kidolgozásában, amely a fiatalabb, műszakilag hozzáértő generációt, a Z generációt szolgálja ki!

Fiatalok éttermi szokásai

Z generáció étkezési szokásai és viselkedése

Az étkezési szokások és a fogyasztói preferenciák megértése kritikus fontosságú bármely éttermi marketingstratégia kidolgozásához. A fiatalabb tömeg ma tájékozottabb, mint valaha, folyamatosan online, tisztában van a társadalmi és a globális trendekkel, és ez az étkezési szokásaikban is megmutatkozik. Mindenképpen ki kell alakítanod a buyer persona-t az éttermed szempontjából.

•    A Gen Z alaposan kutat a helyről, ahol szeretne vacsorázni. Szeretik előre megtervezni étkezésüket.
•    Kalandvágyóak az ételeikben, és szeretnek egyedi és innovatív menülehetőségeket kipróbálni.
•    Egészségesebb és zsebbarátabb lehetőségeket is keresnek, amikor étkeznek vagy rendelnek online. 
•    Ezenkívül a Z generáció előszeretettel étkezik csúcsidőn kívül, ha kedvezményt kínálnak nekik. Ez is nagyszerű bármely étteremtulajdonos számára, hogy növelje az eladásokat munkaszüneti időben.
•    A Z generáció figyelmi ideje is lényegesen kisebb. Ezért fontos olyan szemet gyönyörködtető éttermi marketingkampányok kidolgozása, amelyek gyorsan eljuttatják az üzenetet.



 

Íme egy lista az éttermi marketing ötletekről, amelyek segítenek becsalogatni a fiatalabb tömeget.

 

1. Közösségi média marketing

A közösségi média korszakában született generáció számára. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a közösségi média marketingje kiváló módja a Z generáció vonzásának. A Z generáció közel fele mindig online szörföl különféle közösségi média platformokon.

 

2. Influencer Marketing

A Z generáció jellemzően sok hírességet és közösségi média influencert követ. Amikor egy jól ismert szaktekintély nem csak támogatja, hanem beszél is a márkával kapcsolatos tapasztalatairól, a Z generáció hajlamos többet kommunikálni.
A városodban vagy környékeden lévő élelmiszerbloggerekkel való együttműködés nagyszerű módja annak, hogy éttermedet népszerűsítsd a fiatal generáció előtt. Hívd meg az ételbloggereket éttermedbe ételkóstolóra, vagy ha olyan eseményt szervezel, amely a márkádat népszerűsíti követőik körében.

 

3. Diákbarát rendezvények

Az éttermi rendezvények lebonyolítása jövedelmező dolog, segít abban, hogy nyüzsgést kelts a városban, és több látogatót vonzz. Segítenek az üzlet fellendítésében is egy lassú éjszakán. Az általános vásárlói élmény és az éttermi eladások növelésével. Az események megrendezése kiváló éttermi marketing stratégia.
Vezess be diákbarát eseményeket, például zenés estéket, táncos bulikat stb., hogy vonzzák a fiatalokat. Az ehhez hasonló események kiválóan alkalmasak a Z generáció elcsábítására, mivel energiaigényesek, és olyan helyeket keresnek, amelyek megfelelnek „hangulatuknak”.

 

4. Word of Mouth marketing: szájról-szájra kicsit másképp

A szájról szájra történő éttermi marketing már nem korlátozódik arra, hogy az emberek szóban mondják el tapasztalataikat a barátaiknak. A szóbeszéd digitálissá vált, és a maximális organikus promóció akkor történik, amikor az ügyfelek bejelentkeznek egy helyre, vagy képeket tesznek közzé a közösségi médiában. A szájhagyományos marketing bátorítása is nagyszerű módja annak, hogy vonzzák az ügyfeleket, mivel a Z generáció meglehetősen hangosan beszél tapasztalataikról, és hajlamos megosztani azokat a közösségi médiában és barátaikkal.
 




Rendezvény



Legfrissebb cikkek


Így legyen a rendezvényed igazán exkluzív és különleges
Ha valaha is részt vettél olyan eseményen, ami után az emberek még hónapokig beszélgettek, akkor tudod, hogy az exkluzivitás a siker kulcsa. Legyen szó céges rendezvényről, esküvőről, vagy akár egy elegáns évfordulóról, az a plusz apróság, ami különlegessé teszi az eseményt, mindent megváltoztathat. De hogyan érheted el, hogy rendezvényed ne csak jó legyen, hanem valóban emlékezetes és exkluzív? Íme néhány tipp, amivel biztosíthatod, hogy vendégeid felejthetetlen élményben részesüljenek.
Elképesztő konferenciahelyszínek a világban
A konferenciák nemcsak a találkozásokról és az ötletcseréről szólnak, hanem sokszor a helyszín is különleges élményt nyújt a résztvevőknek. Világszerte egyre több olyan rendezvényközpont létezik, amely maga is művészeti, technológiai vagy természeti csodának számít. Ezek a helyszínek nemcsak a tudományos, üzleti vagy kulturális találkozók terepei, hanem önmagukban is lenyűgözőek. Nézzük meg a világ néhány legkülönlegesebb konferenciahelyszínét, amelyek messze túlmutatnak az átlagon.
Így erősítsd a cégkultúrát egy inspiráló, közös csapatépítő eseménnyel
A mai üzleti világban egyre többen felismerik, hogy a siker nem csupán a pénzügyi eredményekben mérhető, hanem abban is, hogy a csapat összetartó, elkötelezett és motivált. A cégkultúra – azaz a vállalat értékei, hangulata és belső kapcsolatrendszere – létfontosságú tényező ebben. Egy erős cégkultúra nem csak növeli a termelékenységet, hanem segít megtartani a tehetséges munkatársakat is. De hogyan járulhatnak hozzá a csapatépítők vagy közös események, például egy jól megszervezett évzáró buli, a cégkultúra építéséhez? Nézzük meg!
Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!