Így szervezz meg tökéletesen babaváró bulit, hogy mindenki élvezze és jól szórakozzon!

Főoldal > Hogyan szervezz meg egy babaváró bulit tökéletesen?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan szervezz meg egy babaváró bulit tökéletesen?


2023/03/24
NA

A babaváró buli megtervezése szinte olyan érzés lehet, mint egy esküvő. Szervezőként minden bizonnyal azt szeretnéd, hogy a buli tökéletes legyen a leendő anyuka vagy szülők számára. Noha elsöprő érzés lehet a vendéglista véglegesítése vagy annak eldöntése, hogy milyen játékokat játsszatok, néhány egyszerű lépéssel szórakoztatóvá és egyszerűvé teheted az eseményt.

Babaváró buli szerevzése

Gondold át az alapokat

Máté Balázs online marketing tanácsadó szerint, a jó rendezvényhelyszín számít a legtöbbet bármilyen eseményről is van szó – legyen az üzleti rendezvény, esküvő vagy babaváró. Ezért először döntsd el, hol lesz a parti (a házadban? egy étteremben? egy helyi parkban?). A rendezvényt egy olyan helyen is tarthatnád, amelyet a leendő anyuka vagy szülők szeretnek. Ezután dolgozz együtt a leendő szülőkkel a vendéglista véglegesítésében.
Mikorra kell ütemezni a babavárót? Bár nincs jó vagy rossz időpont, sok leendő szülő a második vagy a kora-harmadik trimesztert részesíti előnyben – addigra a leendő anyukának már eléggé látszik a pocakja, de nincs olyan közel a kiírt dátumhoz, hogy túlságosan fáradtnak érezze magát.

 

Küldd el a meghívókat

A következő a listán, hogy meghívók kiküldésével értesítsük a vendégeket az eseményről. Tartalmazzon olyan alapvető információkat, mint az idő, a dátum és a hely, valamint egyéb fontos információkat, akár a parkolással vagy az ajándékokkal kapcsolatban. 



 

Döntsd el a babaváró témát

Miután leellenőrizted az alapokat a listáról, itt az ideje a szórakoztató résznek – a buli megtervezésének! Úgy tűnhet, hogy rengeteg tennivaló van, de az első döntések egyike segíthet a többi megszabásában: a téma kiválasztása.
Bár ez természetesen nem kötelező elem, sok házigazda hasznosnak találja a babaváró témát. A téma segít abban, hogy minden más zökkenőmentesen összeálljon, a meghívók megjelenésétől kezdve a díszítésekig, amelyekről te döntesz.

 

Tervezd meg a menüt

Tálald fel a leendő szülők kedvenc ételeit, vagy válassz olyan menüt, amely illeszkedik a témához vagy a színpalettához. Figyelj az esetleges ételérzékeny vendégekre: készülj nekik is finomsággal.

 

Babaváródekorációk és játékok

A babaváró dekorációi lehetnek bonyolultak (üdvözlő tábla, virágos díszek és léggömbök) vagy viszonylag egyszerűek (csak néhány virág). Nem kell minden centit telerakni díszekkel – ehelyett válassz ki néhány figyelemre méltó részletet, például egy csinos büféasztalt vagy egy az esztétikus fotófalat. 
A különféle játékok szórakoztató részei a babavárónak, így mindenképp érdemes legalább egy-kettőt bevetni. Remek jégtörő a "Mi a kedvenc emléked a leendő anyukáról?", vagy akár a vendégek közötti anyukák összeírhatnak egy tanácsokból álló listát a kismamának, ami lehet vicces és szórakoztató is. 




Rendezvény Rendezvényszervezés



Legfrissebb cikkek


5 marketing tipp, a fiatalabb generáció bevonzásához az éttermedbe
Míg a vendéglősök tisztában vannak a millenniumiakkal, a jelenleg 11 és 27 éves kor közötti Z generáció egy másik ugyanolyan fontos demográfiai csoport, amelyre figyelni kell. Várhatóan a Gen Z átveszi az ezredfordulósok feletti uralmat, mivel technológiailag fejlettebbek és kiugróbbak lesznek. A fiatalabb vendégek eltérő elvárásokat támasztanak az élelmiszeriparral szemben. Gyorsabb kiszolgálást és zsebbarát árakat keresnek. A Z generációs fiatalok átvételével éttermi marketingkampányokat kell folytatni, amelyeket kifejezetten az ő vonzásukra terveztek. Ez a cikk segítséget nyújt neked egy olyan éttermi marketingterv kidolgozásában, amely a fiatalabb, műszakilag hozzáértő generációt, a Z generációt szolgálja ki!
Ezek a legjobb esküvői helyszín marketing tippek a foglalások növeléséhez
Ha a tökéletes esküvő napjáról van szó, a legtöbben idejük és költségvetésük nagy részét egy kivételes esküvői helyszín megtalálására fordítják. Rengeteg beltéri és kültéri esküvői helyszín közül választhatsz manapság, ezért a megfelelő marketingterv létfontosságú az esküvői helyszín sikeréhez.
Hogyan szervezz meg egy babaváró bulit tökéletesen?
A babaváró buli megtervezése szinte olyan érzés lehet, mint egy esküvő. Szervezőként minden bizonnyal azt szeretnéd, hogy a buli tökéletes legyen a leendő anyuka vagy szülők számára. Noha elsöprő érzés lehet a vendéglista véglegesítése vagy annak eldöntése, hogy milyen játékokat játsszatok, néhány egyszerű lépéssel szórakoztatóvá és egyszerűvé teheted az eseményt.
Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!