Így szervezz meg tökéletesen babaváró bulit, hogy mindenki élvezze és jól szórakozzon!

Főoldal > Hogyan szervezz meg egy babaváró bulit tökéletesen?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan szervezz meg egy babaváró bulit tökéletesen?


2023/03/24
NA

A babaváró buli megtervezése szinte olyan érzés lehet, mint egy esküvő. Szervezőként minden bizonnyal azt szeretnéd, hogy a buli tökéletes legyen a leendő anyuka vagy szülők számára. Noha elsöprő érzés lehet a vendéglista véglegesítése vagy annak eldöntése, hogy milyen játékokat játsszatok, néhány egyszerű lépéssel szórakoztatóvá és egyszerűvé teheted az eseményt.

Babaváró buli szerevzése

Gondold át az alapokat

Máté Balázs online marketing tanácsadó szerint, a jó rendezvényhelyszín számít a legtöbbet bármilyen eseményről is van szó – legyen az üzleti rendezvény, esküvő vagy babaváró. Ezért először döntsd el, hol lesz a parti (a házadban? egy étteremben? egy helyi parkban?). A rendezvényt egy olyan helyen is tarthatnád, amelyet a leendő anyuka vagy szülők szeretnek. Ezután dolgozz együtt a leendő szülőkkel a vendéglista véglegesítésében.
Mikorra kell ütemezni a babavárót? Bár nincs jó vagy rossz időpont, sok leendő szülő a második vagy a kora-harmadik trimesztert részesíti előnyben – addigra a leendő anyukának már eléggé látszik a pocakja, de nincs olyan közel a kiírt dátumhoz, hogy túlságosan fáradtnak érezze magát.

 

Küldd el a meghívókat

A következő a listán, hogy meghívók kiküldésével értesítsük a vendégeket az eseményről. Tartalmazzon olyan alapvető információkat, mint az idő, a dátum és a hely, valamint egyéb fontos információkat, akár a parkolással vagy az ajándékokkal kapcsolatban. 



 

Döntsd el a babaváró témát

Miután leellenőrizted az alapokat a listáról, itt az ideje a szórakoztató résznek – a buli megtervezésének! Úgy tűnhet, hogy rengeteg tennivaló van, de az első döntések egyike segíthet a többi megszabásában: a téma kiválasztása.
Bár ez természetesen nem kötelező elem, sok házigazda hasznosnak találja a babaváró témát. A téma segít abban, hogy minden más zökkenőmentesen összeálljon, a meghívók megjelenésétől kezdve a díszítésekig, amelyekről te döntesz.

 

Tervezd meg a menüt

Tálald fel a leendő szülők kedvenc ételeit, vagy válassz olyan menüt, amely illeszkedik a témához vagy a színpalettához. Figyelj az esetleges ételérzékeny vendégekre: készülj nekik is finomsággal.

 

Babaváródekorációk és játékok

A babaváró dekorációi lehetnek bonyolultak (üdvözlő tábla, virágos díszek és léggömbök) vagy viszonylag egyszerűek (csak néhány virág). Nem kell minden centit telerakni díszekkel – ehelyett válassz ki néhány figyelemre méltó részletet, például egy csinos büféasztalt vagy egy az esztétikus fotófalat. 
A különféle játékok szórakoztató részei a babavárónak, így mindenképp érdemes legalább egy-kettőt bevetni. Remek jégtörő a "Mi a kedvenc emléked a leendő anyukáról?", vagy akár a vendégek közötti anyukák összeírhatnak egy tanácsokból álló listát a kismamának, ami lehet vicces és szórakoztató is. 




Rendezvény Rendezvényszervezés



Legfrissebb cikkek


Így legyen a rendezvényed igazán exkluzív és különleges
Ha valaha is részt vettél olyan eseményen, ami után az emberek még hónapokig beszélgettek, akkor tudod, hogy az exkluzivitás a siker kulcsa. Legyen szó céges rendezvényről, esküvőről, vagy akár egy elegáns évfordulóról, az a plusz apróság, ami különlegessé teszi az eseményt, mindent megváltoztathat. De hogyan érheted el, hogy rendezvényed ne csak jó legyen, hanem valóban emlékezetes és exkluzív? Íme néhány tipp, amivel biztosíthatod, hogy vendégeid felejthetetlen élményben részesüljenek.
Elképesztő konferenciahelyszínek a világban
A konferenciák nemcsak a találkozásokról és az ötletcseréről szólnak, hanem sokszor a helyszín is különleges élményt nyújt a résztvevőknek. Világszerte egyre több olyan rendezvényközpont létezik, amely maga is művészeti, technológiai vagy természeti csodának számít. Ezek a helyszínek nemcsak a tudományos, üzleti vagy kulturális találkozók terepei, hanem önmagukban is lenyűgözőek. Nézzük meg a világ néhány legkülönlegesebb konferenciahelyszínét, amelyek messze túlmutatnak az átlagon.
Így erősítsd a cégkultúrát egy inspiráló, közös csapatépítő eseménnyel
A mai üzleti világban egyre többen felismerik, hogy a siker nem csupán a pénzügyi eredményekben mérhető, hanem abban is, hogy a csapat összetartó, elkötelezett és motivált. A cégkultúra – azaz a vállalat értékei, hangulata és belső kapcsolatrendszere – létfontosságú tényező ebben. Egy erős cégkultúra nem csak növeli a termelékenységet, hanem segít megtartani a tehetséges munkatársakat is. De hogyan járulhatnak hozzá a csapatépítők vagy közös események, például egy jól megszervezett évzáró buli, a cégkultúra építéséhez? Nézzük meg!
Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!