E-mailek küldése a szálloda vendégeinek – Használd ki a legegyszerűbb marketing trükköt!

Főoldal > E-mailek küldése a szálloda vendégeinek – Használd ki a legegyszerűbb marketing trükköt!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

E-mailek küldése a szálloda vendégeinek – Használd ki a legegyszerűbb marketing trükköt!


1970/01/01
ZH

Az ügyféladatok hihetetlen eszközt jelentenek a szállodatulajdonos számára, hogy növelje élő foglalásait. Ma ezen adatok egyik fő felhasználásáról fogunk beszélni: e-mailek küldéséről a szálloda vendégeinek.

email marketing

Email-marketing egy szálloda életében

 

 



1.    Szegmens a jobb testreszabás érdekében

 


Fontos meghatározni, hogy a szálloda milyen típusú vendégeket fogad. Ez a szegmentálás alapulhat például a megtett út jellegén. Ebben az esetben a szabadidős/üdülési ügyfelek üzleti ügyfelei azonosíthatók lesznek.

 

Ez a két csoportra bontás az egyik legszembetűnőbb és legvilágosabb. Ezt a marketingmunkát azonban több vásárlói adat összesítésével is el lehet végezni. Nagyon érdekes az ügyfelek fogyasztási szokásait tanulmányozni a szállodán belül. Valójában ezeknek az adatoknak a megfigyelésével közös magatartásokat láthatunk az ügyfelek körében. Ez lehet például a fürdő, az étterem, a bár használata…

 

Ezekből a különböző ügyfélszegmensekből a szállodatulajdonos személyre szabhatja e-mailjei tartalmát, hogy releváns legyen.

 

 

További szállodaüzemeltetési tanácsadásra van szükséged? Keresd fel a HOTELMENTŐKET!

 

 


Mi legyen az e-mail tartalma?

 

 

Miután elvégeztük ezt a szegmentációs munkát, most arra az üzenetre kell összpontosítanunk, amelyet ezen az e-mailen keresztül szeretnénk közvetíteni. Annak érdekében, hogy ez a tartalom releváns legyen, és arra ösztönözze a vendéget, hogy visszatérjenek a szállodába, kövess néhány szabályt:

 

• Az e-mail tárgya: Ez lesz az első dolog, amit az ügyfél lát. Személyre szabottnak kell lennie, például a vásárló utónevével, vagy tartalmaznia kell az akció tartalmát, amely érdekes lehet az ügyfél számára.
• Törzsszöveg: Az e-mail központi tartalmának teljes mértékben az e-mail tárgyára kell összpontosítania. Ez arra készteti az olvasót, hogy lefoglalja ezt a javasolt ajánlatot. Valódi „ugratást” kell tudnunk teremteni.
• Vizuális tartalom: A fényképek és színek hozzáadása lehetővé teszi a DNS és a szálloda márka imázsának tökéletes azonosítását. Ügyelj azonban arra, hogy ne terhelje túl az e-mailt. Fennáll annak a veszélye, hogy az ügyfél többé nem az e-mail fő üzenetére összpontosít.
• „Foglalás” gomb: Ennek az e-mailnek az a célja, hogy bár az ügyfél a szállodában foglal, elengedhetetlen, hogy a foglalást lehetővé tevő gomb tökéletesen látható legyen.

 

 


Milyen gyakran küldj e-mailt?

 

 

Az e-mailek küldésének gyakorisága érzékeny kérdés. Egyszer mindenki leiratkozott egy hírlevélről a túl sok e-mail és a szegmentálás hiánya miatt. Az ügyfél gyakran spamként érzékeli ezt a küldést.

 

Az upstream testreszabási munkának köszönhetően ez nem jelenthet problémát. A fogyasztási szokások vizsgálata lehetővé teszi számunkra, hogy megtudjuk, mi érdekli az ügyfeleket, és így csak azokat az e-maileket küldjük el, amelyek megfelelnek a kívánságuknak. A promóciós kampányok során a szállodatulajdonos elemezni tudja a visszaküldéseket, hogy a küldés gyakoriságát a visszaküldésekhez igazítsa.
 




Berendezés Csapatéíptő tréning Dekoráció Esküvő Étel-ital Privát rendezvény Rendezvény Rendezvényhelyszín Rendezvényszervezés Sikeres rendezvény Üzleti rendezvény Zene



Legfrissebb cikkek


3 csapatépítő játék, ami tökéletes a csapat összerázására
Úgy érzitek itt az ideje, a koronavírus okozta fennforgás után végre helyre rántani a rendet, és egy csapatépítő tréning keretén belül összekovácsolni a csapatot, megteremteni a megfelelő közös munkavégzéshez szükséges harmóniát? Íme 3 nagyon jó feladat ötlet ehhez!
5 rendezvénytípus, amikor a kevesebb több
A legtöbbször, ha azt halljuk „rendezvény”, akkor egy nagyobb szabású, sok résztvevős esemény jut az eszünkbe. Pedig számos olyan alkalom is van, amikor ugyancsak rendezvényről beszélünk, a meghívottak száma azonban nem éri el a húszat sem. Most mutatok öt olyan rendezvényt, amit kis létszámmal érdemes szervezni!
3 gasztronómiai témájú csapatépítőprogram, amit imádni fogtok
A csapatépítő tevékenységek egyre elterjedtebbek lettek az elmúlt években, ezért könnyen lehet, hogy a haladóbb gondolkozású helyeken már mindenféle csapatépítő tevékenységet kipróbáltak, és már-már kezdenek ezek unalmassá, és kevésbé hatékonnyá válni. Erre az alkalomra pedig mi új ötlettekkel álltunk elő, mutatunk néhány gasztronómiai témájú csapatépítő programot.
Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!