Kis létszámú üzleti rendezvény szervezése: így szervezz sikeres, kis üzleti rendezvényt

Főoldal > Így szervezz kis létszámú, de felejthetetlen üzleti rendezvényt

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Így szervezz kis létszámú, de felejthetetlen üzleti rendezvényt


2020/05/13
RT

Ahhoz, hogy egy üzleti esemény sikeres legyen, bizony tenned kell. Egy-egy ilyen rendezvény megtervezéséhez és lebonyolításához odafigyelésre és alapos felkészültségre lesz szükség, legyen bármi is az üzleti esemény célja. Hogy segítsünk, összegyűjtöttünk néhány fontos tippet, amik garantáltan sikeressé teszik a kis létszámú üzleti rendezvényed.
 

Rendezvényszervezési tippek

Kik a résztvevők?

Magasabb beosztásban lévő munkatársakat céloz a rendezvényed? Kizárólag felsővezetőknek szól, vagy inkább egy továbbképzésnek felel meg a kezdők, gyakornokok számára? Először is azt kell megfogalmaznod, hogy ki az ideális meghívott a rendezvényeden, hiszen minden további döntésedet ez befolyásolja majd.

 



Mi a cél?

Bár szorosan kapcsolódik a fentihez, érdemes a célt is egzakt módon megfogalmazni és lefektetni, hogy mindig szem előtt legyen. A célod nem az lesz, hogy minél többen eljöjjenek, vagy minél jobban érezzék magukat a meghívottak. Minden üzleti eseménynek üzleti célja van: a márkád népszerűsítése, egy új termékj bemutatása, kapcsolatépítés, és így tovább.

 

Mire kell odafigyelned?

Írj listát minden egyes részletről, legalább nagy vonalakban a világítástól a terem berendezésén át az ajándéktárgyakig. A lista legyen mindig nálad a rendezvényszervezés folyamata során, így bármikor felírhatsz egy-két új dolgot, ami éppen aktuálisan eszedbe jut. Később ezeket a pontokat kategorizálhatod és alpontokra bonthatod, de jobb mindent felírni, hogy biztosan ne felejts el semmit.

 

Mi a helyzet a költségvetéssel?

Ebben az esetben is meg kell említenünk a korábbi pontot, hiszen a lista írásakor fontos odafigyelned a költségvetésre is. Mindig tudd, hogy mennyi pénzből gazdálkodhatsz, és hozzávetőlegesen érdemes azt is átgondolni, hogy mire mennyit szánsz. Ha számodra nagyon fontos a dekoráció, nyilvánvalóan arra nagyobb keret megy majd el, de ha elengedhetetlen számodra, hogy isteni fingerfoodot szolgáljanak fel, akkor lehet, hogy arra költesz majd többet.

 

Hogyan népszerűsíted az eseményt?

Segítünk: a legtöbb esetben online. Egyre kevesebb a létjogosultsága az offline módszereknek, ha rendezvényszervezésről van szó, de egy Facebook esemény, nagyobb vagy rendszeres eseményeknél egy weboldal, vagy egy online meghívó annál elengedhetetlenebb. Az online kommunikáció során izgalmas információkat és ajánlatokat csepegtethetsz a célközönséged számára, adhatsz például early-bird kedvezményt vagy időről időre előbukkanhatsz olyan részletekkel, előadókkal vagy programokkal, amik folyamatosan ösztönzik a felhasználókat arra, hogy jelentkezzenek az eseményedre.




Privát rendezvény Rendezvény Rendezvényhelyszín Rendezvényszervezés Üzleti rendezvény



Legfrissebb cikkek


5+1 tipp egy meglepetés bulihoz: így kerüld el a stresszes szervezést
Egy meglepetés buli szervezése lehetőséget nyújt arra, hogy szeretteidnek vagy barátaidnak igazán emlékezetes élményt nyújts, azonban ez a feladat nem mindig könnyű. A titokban tartás, a logisztika és a részletek összehangolása sokszor kihívásokkal teli feladat lehet. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek segítségével elkerülheted a stresszt és sikeresen megszervezheted a meglepetés bulit.
Ilyen egy tökéletes rendezvényhelyszín
Rendezvényt szervezni sosem volt egyszerű, hiszen ez egy rendkívül komplex feladat, a teendők listája nagyon hosszú, és nagyon-nagyon sok, bonyolult feladat van rajta. Az egyik legfontosabb feladat mégis a tökéletes helyszín megtalálása. Na de milyen is a tökéletes rendezvényhelyszín?
5 marketing tipp, a fiatalabb generáció bevonzásához az éttermedbe
Míg a vendéglősök tisztában vannak a millenniumiakkal, a jelenleg 11 és 27 éves kor közötti Z generáció egy másik ugyanolyan fontos demográfiai csoport, amelyre figyelni kell. Várhatóan a Gen Z átveszi az ezredfordulósok feletti uralmat, mivel technológiailag fejlettebbek és kiugróbbak lesznek. A fiatalabb vendégek eltérő elvárásokat támasztanak az élelmiszeriparral szemben. Gyorsabb kiszolgálást és zsebbarát árakat keresnek. A Z generációs fiatalok átvételével éttermi marketingkampányokat kell folytatni, amelyeket kifejezetten az ő vonzásukra terveztek. Ez a cikk segítséget nyújt neked egy olyan éttermi marketingterv kidolgozásában, amely a fiatalabb, műszakilag hozzáértő generációt, a Z generációt szolgálja ki!
Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!