1. Az értékelések és a fotók aranyat érnek
Az értékelések és a fotók a két legfontosabb dolog, amit a párok keresnek, hogy egy képet kapjanak arról, hogyan nézhet ki a napjuk, és hogyan élték meg ezt mások. Ha gondoskodsz arról, hogy lenyűgöző fényképek legyenek a közösségi média csatornáidon és a webhelyeden, ez segíti a stratégiát, amikor párok fotókat keresnek.
2. A SEO marketing stratégia kulcsfontosságú
A más néven keresőoptimalizálás valószínűleg az egyik legfontosabb tényező a foglalások növelésében. A nagyszerű közösségi csatornák és a magával ragadó webhely nem lesz önmagában, ha senki sem találja meg őket. A kulcsszavakat és a címkéket fontos kutatni és mérlegelni, mert ezek határozzák meg, hogy webhelyed milyen helyen szerepel a keresőmotorokban. Győződj meg arról is, hogy kifejezetten a helyedre optimalizál. A párok nem csak az „esküvői helyszín” kifejezésre keresnek, hanem általában egy hely van a fejükben, pl.: budapesti esküvői helyszín. Végül a legjobb eredmény érdekében győződj meg arról, hogy weboldalad felhasználóbarát és gyorsan betöltődik.
3. Válaszd a párok által használt csatornák lehetőséget
Ha gondoskodsz egy meghatározott célközönségről, sokkal könnyebb lesz kiválasztani a párok által használt csatornákat. Győződj meg arról, hogy célzott hirdetéseket hozol létre az Instagramon és a Facebookon, és olyan eszközöket használsz, mint a Pinterest, mivel ez az egyik legnépszerűbb esküvőszervezési eszköz, amelyet az emberek az esküvőkön használnak. Győződjön meg arról is, hogy személyes eseményeken veszel részt, ahol marketinganyagokat készíthetsz, és jelen lehetsz a standon, hogy növeld piaci ismertségét.
Melyek a leggyakoribb hibák az esküvői helyszíneken?
Weboldalad folyamatos frissítésének elhanyagolása
Az egyik legnagyobb hiba, amit az esküvői helyszínek elkövethetnek, ha stagnálni hagyják webhelyüket. Folyamatosan kell új fotókat és videókat hozzáadni marketing tartalomként. Ha ügyelsz arra, hogy kulcsszavaid és keresőoptimalizálásod naprakészek, akkor te mindig a csúcsra kerülsz, amikor az emberek az esküvői területen keresnek.
Videófelvételek és virtuális túrák felhasználásának elmulasztása
Az állandó fogyasztás világában, ahol az emberek folyamatosan néznek videókat a YouTube-on és a közösségi csatornákon, a helyszínek óriási hibát követhetnek el, ha nem használják fel a videófelvételeket és a virtuális túrákat. A videók általában megnövekedett eredményeket mutatnak a webhely forgalmában és a leadek generálásában, a virtuális túrák pedig még magával ragadó élményt jelentenek, amely segít a potenciális ügyfeleknek ténylegesen elképzelni magukat ott.