Az esküvői helyszín kiválasztásának 16 szabálya

Főoldal > Az esküvői helyszín kiválasztásának 16 szabálya

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Az esküvői helyszín kiválasztásának 16 szabálya
1970/01/01
ZH

Az esküvő dátuma, dekorációja, vendéglátása – mindez a helytől függ. A tiéd megtalálásához fontold meg van-e kedvenc szállodád vagy művészeti múzeumod, de akár egy hangulatos budai étterem is hól hangzik a várnegyedben, kereshetsz vidéki romantikus helyszíneket, vagy olyan helyen is tarthatod, ahova érzelmek kötnek. Ha leszűkítetted a szóba jöhető helyszínek listáját, és készen állsz, hogy élőben is felmérd a terepet, akkor tartsd szem előtt ezeket a tanácsainkat!

1. Soha ne látogass el háromnál több esküvői helyszínre egy nap alatt!


Vagy érzékszervi túlterhelést tapasztalsz! Egy rendezvényhelyszín Budapesten, aztán egy másik vidéken és a harmadik az ország másik felében? Hát ez sem jó megoldás! Próbáld szűkíteni a területet, és ha még így is többet kell odáig utazni, akkor is csak maximum 3 lehetséges helyszínt látogass meg, különben egybefolynak.

 

 

2. Ha egyházi szertartást is lesz, először foglald le a templomot!

 

Sokan kitűzték a ceremónia időpontját, amely meghatározza, hogy mikor kezdődhet a fogadás.

 

 

3. Zárj ki minden olyan helyet, legyél bármennyire is álmodozó, ahol nem fér el a létszám!

 

Ne kockáztass, soha nem működik!

 

 

4. Készíts egy listát a nem alku tárgyairól!

 

Mint például a kültéri tér – és kerüld az olyan helyeket, ahol nincs lehetőség kültéren is lenni. Ellenkező esetben azt kockáztatjuk, hogy szerelmesek leszünk, és meg kell változtatnunk a terveinket.

 

 

5. Ha barátaid és családtagjaid többsége utazik, fontolj meg egy központi helyet!

 

Egy távoli birtok, amely négyórás autóútra van a vendégek otthonától, nehéz lehet a vendégek számára.

 

 

6. A szállodák néha több esküvőt is lefoglalnak egy hétvégére.

 

Feltétlenül kérdezz rá az átfedő eseményekre, és arról is érdeklődj, hogy ez hogyan befolyásolhatja a Te nagy napodat!

 

 

7. Ismerd meg, hogy a helyszín hogyan kezeli a vendéglátást.

 

Helyben történik? Ha igen, testreszabható a menü? Ha nem, felvehetünk-e bárkit, akit szeretnénk, vagy választanunk kell a jóváhagyott szállítók listájáról? Ha lehet, kérdezd meg a helyszín kóstolási szabályzatát. Lehetséges, hogy megkóstolhatod előre a menüt, amit jóváírnak, ha utána ott foglalsz, ha pedig nem ezt választod, akkor kérj visszajelzéseket a korábbi ügyfelektől.

 

 

8. Szeretnél egész éjjel bulizni?

 

Sok helyen (különösen a lakónegyedekben) kijárási tilalom vagy maximális decibelszint van a zenére. Foglalás előtt ellenőrizd ezt is!

 

 

9. Álmaid helyszíne valóban benne van a költségvetésedben?

 

Mielőtt aláírnád a szerződést, győződj meg arról, hogy nincsenek olyan rejtett költségek, amelyekkel túllépnék a korlátot.

 

 

10. Az szerződés díja mindent magában foglal?

 

Ha nem, akkor lehet, hogy nagy összeget kell kifizetnie a kölcsönzésért (asztalok, székek, porcelán, evőeszközök stb.). Kérdezd meg, hogy a teljes összeg tartalmazza-e az állami adót és a hálapénzt (pluszként).

 

 

11. Ha a szertartást a helyszínen tartjátok, kétszer díjat számíthatnak fel.

 

Egyes helyszíneken megduplázzák a fogadás és a ceremónia előkészítésének díját, még akkor is, ha csak a székek elhelyezéséről van szó.

 

 

12. Mennyi idő áll rendelkezésre a dekorálásra és a lebontásra?

 

Hamár egy órával is többet vagy ott, mintahogy a szerződésben megállapottok, akkor már plusz pénzt számolhatnak fel.

 

 

13. Ellenőrizd a DJ vagy zenekar energiaszükségletét!

 

Ha a webhely kínálata nem elegendő, előfordulhat, hogy generátort kell bérelned.

 

 

14. Szükség lesz további világításra?

 

Itt ne csak az általános világítótestekre és világításra gondolj, hanem az olyan dekoratív elemekre is mint a fényfűzérek, lampionok vagy egyéb díszítő elemek is, amelyek világítanak is.

 

 

15. Ellenőrizd a biztonsági szabályzatot.

 

Jobb előre tisztában lenni egy adott helyszín biztonsági előírásaival, arra is érdemes rákérdezni, hogy jár-e biztosításra az ott eltöltött időre.

 

 

16. Vannak ott fürdőszobák, vagy ki kell bérelni?

 

Nos, ez az, amit nem akarsz figyelmen kívül hagyni!

 

És ha ezek mind rendeben vannak, és a válaszok számodra kielégítőek, akkor jó hírünk van! Valószínűleg megtaláltad a legmegfelelőbb helyszínt esküvőd megtartására!

 

Berendezés Csapatéíptő tréning Dekoráció Esküvő Étel-ital Privát rendezvény Rendezvény Rendezvényhelyszín Rendezvényszervezés Sikeres rendezvény Üzleti rendezvény Zene



Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!