10 dolog, amire figyelj, ha esküvőt szervezel!

Főoldal > 10 dolog, amire figyelj, ha esküvőt szervezel!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

10 dolog, amire figyelj, ha esküvőt szervezel!
2021/05/20
Rékka

Az esküvője a legtöbb nő számára különleges nap, amit lázas készülődés előz meg, gyakran hónapokon keresztül. Ebben a cikkben összegyűjtöttük, mi az a 10 dolog, amire mindenképpen figyelj, ha esküvőt szervezel!

Helyszín

A legfontosabb a megfelelő helyszín kiválasztása. Ugyan már engedélyezettek a nagy lakodalmak is, szerencsésebb, ha egyelőre még csak szűkebb körben gyűlik össze a násznép. A tökéletes kis esküvő helyszín megtalálása még egyszerűbb is, olcsóbb is, nem csak biztonságosabb!

Meghívók, +1 fők

Figyelj rá, hogy minden meghívott kézhez kapja a meghívóját, és arra is, hogy amennyiben van lehetőség plusz főt hozni, azt idejében fixálják, ne az utolsó pillanatban legyenek változtatások.

Ültetésrend

Az ültetés is gyakran kardinális kérdés, hiszen, bár elvileg ez a nap az ifjú párról szól, mégis mindenkinek meg kell felelni, például véletlenül sem szabad egyes rokonokat azonos asztalhoz ültetni a cirkusz elkerülése érdekében.

Ruhák

Amennyiben olyan esküvőt tartasz, ahol van dresscode, ezt még időben tudatosítsd minden résztvevőel. Ha vannak tabu színek – fehér, fekete, piros –, azokról is időben szólj, és kérd, hogy mutassák meg a ruhájukat, ha biztosra akarsz menni!

Dekoráció

A dekoráció passzoljon az esküvő szelleméhez, legyen ízléses, mégis, tükrözze a személyiségeteket!

Ételek

A menük megtervezése sem egyszerű feladat. Ha igazán körültekintően szeretnél eljárni, akkor érdemes körbe kérdezni, ki milyen étrenden van – vegán, vega, normál –, hogy biztosan mindenki jól érezhesse magát!

Italok

Még az ételeknél is fontosabbak az italok. Gondoskodj róla, hogy mindenkinek teli legyen a pohara, és akkor egész éjszaka tartani fog a buli!

Zene

Nem csak az a fontos, hogy legyen valamilyen zene, hanem az is, hogy az élvezhető formában legyen elétek tárva. Érdemes olyan hangosítást összerakni, ami nem torz, nem üvölt, így mindenki élvezheti.

Tánctér

Nem csak a zenére, de arra is ügyelj, hogy legyen elegendő tánctér a násznép mulatozásához! Hiszen egy lagzi legfontosabb eleme a tánc!

Emlékek, szuvenírek

Ha igazán emlékezetessé szeretnéd tenni a vendégeid számára ezt az eseményt, apró szuveníreket is készíthetsz nekik. Személyre szóló ültetőkártyák, kis ajándékcsomagok, kitűzők, ilyesfajta apróságok, amikről majd mindig a pár jut a vendégek eszébe, ha ránéznek.

Dekoráció Esküvő Privát rendezvény Rendezvény Rendezvényhelyszín



Hírek, szakmai cikkek a sikeres rendezvények világából

Minden, amit a rendezvényekről és a sikeres rendezvényszervezésről tudnod kell, legyen az üzleti vagy privát esemény. Hírek, aktualitások, trendek és újdonságok a professzionális rendezvényekért.

A sikeres rendezvények titka

Mitől lesz igazán felejthetetlen egy üzleti vagy privát esemény, esetleg esküvő? Hogyan kell tökéletesen megszervezni egy céges karácsonyi partyt, egy csapatépítő tréninget vagy osztálytalálkozót?  Mire érdemes figyelned, egyáltalán hogyan állj neki? Segítséget nyújtunk a rendezvényed sikeréhez szakmai cikkeken, kreatív megoldásokon és gyakorlati útmutatókon keresztül.

Rendezvényhelyszínek

Rendezvényhelyszínek széles, színes skálájával várunk, amelyek között garantáltan megtalálod majd az esemény céljának, elképzeléseidnek és a meghívottak elvárásainak tökéletesen megfelelő rendezvényhelyszínt!  Ha nem keresel, hanem rendezvényhelyszínedet népszerűsítenéd, itt megteheted! Segítünk benne, hogy rád találjanak!

Szolgáltatások

Esküvői dekoráció? Catering a céges alkalmadhoz? Berendezés, székek és asztalok egy fogadáshoz? Izgalmas feladatok a csapatépítő tréningedhez? Bármit is keress vagy kínálj, nálunk megtalálhatsz minden szükséges részletet és szolgáltatást. Engedd, hogy megkönnyítsük a dolgod!

A rendezvény népszerűsítése

Hogyan terjedhet futótűzként a rendezvényed híre? Hogyan és mit érdemes kommunikálni az eseményről? Hogyan készíts kreatív tartalmakat, hogyan csigázd fel a résztvevőket? Hogyan varázsold el őket az esemény során? Megtanítunk, hogyan kell népszerűsítened és kommunikálnod a rendezvényed, hogy aztán learathasd a babérokat!